2011. május 31., kedd

Dalmát kiskutya VDH tenyésztés NRW

Dalmát kiskutya VDH tenyésztés NRW:
Szia én vagyok a Jazzman Schaesberg erdei (vagy Mr. Green, mert az én zöld nyakszalagot), én születtem április 2-án, 2011, és még mindig keresi a május végén június elején, egy szerető család. Saját Züchterfrauchen azt mondja, hogy igazam van, különösen azért, mert van egy barna és egy fekete szeme maradt. Hallgatom, hogy mindkét oldalon (AEP) ellenőrizni, csorba, oltott (oltási bizonyítvány), wormed, és kap egy VDH / DDC Ahnentafel.Ich egy baráti boldog és vidám természetű. Ülök a bőröndömet csomagolják, és meg kell mozgatni azonnal!

Tehát, ha érdekel, akkor hívjon minket, vagy küldje el nekünk e-mailben, vagy látogasson el a mi házi www.schaesberger dalmatiner.com
Egy barátságos kutyus a Jazzman
Ár: 700 Ft