2011. május 28., szombat

Pünkösd lenne, amennyiben

Pünkösd lenne, amennyiben:
Aztán öreg volt Genung, hogy a saját családja:)
Valahogy traureig, az én 4 testvérek már megtalálható az összes olyan csodálatos család, de nekem, tettem én Ziehmam mindig azt mondja, én vagyok egy igazi Zuckerschnute.

Szóval, most itt az idő számomra, apám egy ausztrál juhászkutya, anyám egy Münsterländerin, és én vagyok a szépséget 3 színben.
Én itt lesz gyakran wormed, a 8. Hetek beoltott és csorba, így tudtam húzni a felső illik az új család.
Én itt élek a házban, a kert, és az időjárás is olyan szép, hogy az én testvérek, és én egy csomó dühös kint a kertben. Bár nem tiszta, de azon kívül van annyi, hogy tárja fel:)
Adhat nekem itt a nagy kerek világon nem tartozik egy szép otthon? Én nem akarom, hogy mindig attól függ, Anyu kötény húrok, nem vagyok már jó:)
Azt hiszem, fogom készíteni, ha sok öröm és boldogság, bár én azt is meghatározza, a sok ostobaságot a fejemben, és azt be is sokat tanulnak.

Szóval hosszú történet rövid - Úgy nézek ki az Ön számára:)

Ha írsz anyám húz egy mail (ha jön el a Festnetztnummer, akkor hívni azonnal, hogy ígért nekem:)

Élek a Emsland:)
Ár: 400 Ft